9168EC37-9572-42B7-A37C-2A633EA75BD1.jpg

Omenapuukin kukki tänä keväänä paljon ja kauniisti, kimalaisia pörräsi kukissa ihan mukavasti, joten satoa odotellaan. Olen nauttinut lämpimistä vapaapäivistä tekemättä mitään isompaa. Esikoinenkin luopui jo villasukasta, se on meillä hyvä helleindikaattori. Vähän olen käynyt pyöräilemässä ja kokannut esikoisen kanssa grilliruokaa, lisäksi olen lukenut Seppo Jokisen dekkareita. Kaikki kirjastosta löytyneet äänikirjat olen kuunnellut automatkoilla ja nyt jatkan näitä Tampereelle sijoittuvia komisario Koskinen -tarinoita kirjoina. Kesää kotona viettävän esikoisen kanssa aiomme osallistua kirjaston kesälukuhaasteisiin: bingotyyppisiin dekkari- ja kesäkirjahaasteisiin. Pelkillä komisario Koskisilla ei vain tätä lukuhaastetta suoriteta, onneksi omassakin hyllyssä on lukemattomia dekkareita mistä valita.

https://outi.finna.fi/Content/lukuhaaste

Lisäksi olen miettinyt, osallistuisinko kesäkassivaihtoon. Olen seurannut blogeista, kuinka hauskoja kasseja toiset ovat tehneet ja saaneet. Kuulostaa yhtä hauskalta kuin salainen leivontaystävä ja salainen neuleystävä, tai villasukkavaihto. Käsityöharrastukselle mukava lisä nämä yllätysringit.

http://heidinhullutuksia.blogspot.com/

Tuosta linkistä lisää tietoa Kesäkassivaihdosta.