2E2C1972-80CC-44BF-A7FD-C3C85B415C16.jpg

Tuulisena perjantai-iltapäivänä olin lähdössä ruokakauppaan, kun puhelin kilahti ja viesti kertoi kaupalla odottavasta paketista. 

Yllätyspaketit ovat aina yhtä ihania noutaa ja avata jännittyneeenä, mitä hauskaa ja ihanaa paketista löytyykään.

Salainen parini oli valinnut minulle aivan ihanan yllätyksen. Koti-teemaan ihanan kirjan Villan kotoisa kosketus. Ensi vilkaisulla jo löysin muutaman ohjeen, jotka voisin toteuttaa kotona jo olevilla langoilla. Jäämmepä odottamaan miten idea edistyy... sain myös kaksi kerää ihanaa Cleany-lankaa, joista voi neuloa pesukukkia. Lankojen värit ovat aivan ihania, vaalean ruusunpunaista, verenpisaran pinkkiä ja farkunsinistä.

Parini haastaa minut neuvomaan sukkia. Minähän olen huono tekemään mitään, jossa pitää tehdä kaksi. Toisaalta, äiti on niin ahkera sukanneuloja ja neuloo hyvänmallisia sukkia koko perheen tarpeisiin, ettei minulla ole koskaan ollut pakottavaa tarvetta neuloa sukkia. Mutta, haaste otetaan vastaan!

E3E25805-7CFA-4260-ABFF-42F2B099BB8E.jpg

Viime viikkoina olen ollut kiireinen, enkä ole ehtinyt neulomaan kuin muutaman kerroksen ohuen langan ikuista huiviprojektiani. Yhtenä koulutuspäivänä neuloin opiskelemaan muuttaneelle pojalle pipon, sain sopivasti valmiiksi ennen nimipäiväänsä. Muuten olen askarrellut omalle parillini itsetehtyä, jota en tietenkään voi blogiin julkaista.