Tällä viikolla ostosaiheena olivat tennarit. Ensin serkkutyttö löysi mieleisensä neonkorallit pitsitennarit - vanhat olivatkin jo rikki  

IMG_0325.jpg

Minä olin suunnitellut jo jonkin aikaa hankkivani Minna Parikan puputennarit. Tilasin Minna Parikan verkkokaupasta itselleni joululahjaksi pupuavokkaat, jotka ovat saaneet runsaasti ihailua ja huomiota, kun olen niitä ulkoiluttanut muutamassa juhlatilaisuudessa.  👠 Kenkäfriikkille tämä ei tietenkään riittänyt, vaan päätin pitkän harkinnan jälkeen hankkia matalammat ja ei niin isoa juhlaa vaativat tennarit Minnan pupukorvilla. 

Tiistai-iltana tein verkkokaupan tilauksen Parikan omaan verkkokauppaan, jossa toimitusvaihtoehdot ovat joko nouto tai kotiinkuljetus. Torstaina aamupäivällä postin virkailija yritti soittaa minulle, mutta töiden vuoksi en voinut vastata, yritti toisenkin kertan, mutta taas olin palaverissa. Soitin perään, ja nyt minulle vastattiin, ja saimme sovittua paketin toimitusajan illalle. Täsmällisesti postin kotiinkuljettaja toimitti paketin kotiini. Nahkaiset tennarit ovat oikean kokoiset ja aivan ihanat, 👟

IMG_0326.jpg

Siis toimitus kotimaisesta verkkokaupasta alle kahdessa vuorokaudessa! Sekä lähettäjä että posti toimivat juuri niin kuin pitikin. Onnistunut verkkokauppakokemus  

IMG_0327.jpg

Postin kanssa oli pojallamme Tampereella suuria ongelmia viime syksynä - kotiinkuljetus vastaanottajan kanssa sovittuna aikana -sopimuksen suuri ja painava paketti päätyi sopimuksen mukaisesti perille vasta, kun nuoren kolmen turhan soiton jälkeen äiti soitti - ei yhden vaan - kolme kertaa postin asiakaspalveluun. Pisteet postin ystävällisille, asiallisille ja avuliaille puhelinpalvelun rouville, jotka minun kanssani hoitivat asiaa. Alapeukut sille asiakaspalvelun rouvalle, joka nuoren ensimmäisellä soitolla antoi ihan väärät ohjeet, ja isot risukimput voitti Tampereen pakettikeskus, joka onnistui toimimaan vastoin ko lähetyksen sopimusta ja sitten ensin "hukkaamaan" paketin ja sitten viemään sen paikallisen asialiespostin iloksi. Tässäkin sinnikkyys palkittiin ja loppu hyvin, kaikki hyvin. Kahden viikon saikkaamisen jälkeen sekä sänky että patja päätyivät sovittuna aikana kotiovelle, kuten alunperin olisi pitänytkin.