47B15368-1941-4F4D-A456-12ACEA427510.jpg

Sukkakisan 4. etappi alkoi sunnuntain ja maanantain välisenä yönä klo 01 meidän aikaa. Joten, kun heräsin puolen yön jälkeen, odotin mallien julkaisun. Kumpikaan malli ei innostanut, ja valitsin tylsemmän Beaded eyelet sock -vaihtoehdon. Suunnittelija on Debbie Haymark. Toisessa mallissa oli hankala kaavio, joka oli poikittain ruudulla, sen seuraaminen olisi ollut hyvin hankalaa. 

C0FD972A-7AFF-454F-B1C9-FBDA7E94B833.jpg

Silloin yöllä siis valitsin mallin ja aloitin ensimmäisen sukan resorin. Palasin nukkumaan ja aamulla herättää aloin neulomaan. Olin ajatellut testata omia rajojani ja neuloa sukkaparin yhteen kyytiin. Pidin päivän mittaan muutaman pikku tauon ja jaloittelutila ulkona. Muuten vain neuloin, ja sukat valmistuivat illalla. Olin tässä mallissa kisan toinen. Sukat ovat minulle vähän väljät, koska kisavaatimuksena oli 64 silmukan sukat, kun minulle olisi sopinut paremmin 56 silmukan versio. Mutta kakkossijan sukat pitää tietenkin säilyttää ja käyttää - tai kehystää.

6EF160CA-E275-43B5-AD0E-CD6AEC929917.jpg
Lankana on Wool me once fibersin merinosock, värissä Need more pie. Helmet ovat suuret, koska minulla on vain näitä silmiksi sopivia kookkaita helmiä. En ole edes katsellut missään pienempiä, koska en yleensä käytä niitä mihinkään.